03 August, 2009

PIRING DODOL

Da lama sebena nye nak keluar kan koleksi piring dodol ni..Baru hari ni teringat nak buat entri pasal piring ni..Kat rumah ada 2 kaler..Biru dan merah samar ni..Semua nye ambil dari rumah mak..Ni pun tak ambil semua..Ada la sikit saya tinggal kan..Piring ni mak masih guna kan sampai la hari ni bile time raya..Biasa nya mak guna kan untuk letak dodol..
Ni saje entri untuk hari ni..Insya-Allah akan ada lagi entri yg menarik dan unik untuk semua..




Piring Dodol merah samar



Piring Dodol Biru

5 comments:

~Yatt~ said...

salam kak sari..bestnyer akak..dapat banyak dari mak..saya pulak yang masih mencari2 piring dodol nie..hehehe...

SariSam said...

Ni pun nasib je yatt..Insya Allah jumpe..Kalu yatt exchange pun boleh jugak..

kak ina kl said...

salam sari...banyaknya piring dodol..akak ada sikit aje..

SariSam said...

Ala saya pun ada yg ini je..Mana ada yg laen..Kalu tak sebab kan mak ada..Saya pun takkan ada koleksi ni..

casa'oma bakery a.k.a casaomaantique said...

salam kak sari...piring dodol nie saya ada gak tp sikit jer..mil yg punya..tp sbb saya duk gan mil..so ada ler kat umah saya..ada 4 biji merah 1 biji biru..yang jenis plastik ada gak..