03 September, 2009

PINGGAN BUJUR WITH WILD ROSES

Pinggan ni tak perasan sebenar nya ada dalam koleksi saya..Sebab tersimpan paling belakang dalam almari..Mujur la mase nak simpan koleksi yg baru ternampak..Terus shooting untuk entri hari ni..Saiz pinggan bujur ni tak lah besar sangat..Sederhana aja saiz nye..Seswai kalu letak kuih mueh..Sweet je bunga rose kecil2 yg keliling pinggan ni..



Close-up corak bunga rose



Close-up ditapak pinggan

6 comments:

~Yatt~ said...

salam kak sari..chantekk kan pinggan bujur nie..sy pun ada satu..tu pun hadiah dr blogger yg lain.. :-)

nor64 said...

slm sam..pinggan bujur ni akak panggil wildroses lah..cuba sam jenguk yg n3 hari ni..kalau sam nak letgo pinggan ni ingat2 kat akak ye..

nor64 said...

slm sam, kalau nak letgo pinggan bujur tu ingat akak ya

SariSam said...

Salam nor..
Kalu Sari hunting2 jumpe lg..Sari simpan kn untuk nor ye..Insya-Allah Sari tak lupe..Mase mula beli ada 4 kot..Tp da banyak kali pindah2..Simpan pun cantek sgt..Jumpe satu je..Kalu jumpe Sari bagitaw ye..

Salam yatt..
Pinggan ni memang unik..Sweet je bunga rose kecik2 tu..Sayangnye terjumpa satu je..

kak ina kl said...

salam sam..akak pun nak jugak...jual ek nanti..kalau ada lebih stok..

SariSam said...

Salam ina kl..
kalu ada lebey insya-Allah..Tapi kena mintak izin suami dl..