24 June, 2009

PELITA ZAMAN DOLU2


Selamat pagi semua..Entri hari ni pagi lagi saya da post..Da tengah hari sikit tak sempat..Ok lah..Untuk post hari ni saya nak keluar kan pelita yg ada kt rumah saya..Orang lain ada macam2 jenis dan fesyen..Saya ada sikit je..Untuk hari ni saya keluar kan satu je dulu..Maaf la kusam dan muram je rupe nye..Tak digilap sejak dibeli..hehe..Yg ni bertangkai..Senang lah kalau nak guna..



Close-up pelita


Rupa pelita ni bila penutup nya dibuka..

4 comments:

Khadijah Mohamed said...

memang cantik pelita ni...tak pernah jumpa lagi..

Khadijah Mohamed said...

memang unik pelita ni...tak pernah jumpa lagi..

SariSam said...

Ala..Biase je ni..Tak macam koleksi org laen..

shas said...

unik pelita ni,kalau gantung,mesti ada stail lah..