17 June, 2009

PINGGAN BUNGA KANGKUNG UNGU


Yg ni adik beradik entri tadi..Beza nya cuma kaler bunga nya aja..Bunga kangkung ungu ni da selalu nampak..Tapi tetap klasik dan penuh nostalgia..Yg ni pun ambil dari rumah mak..Kisah nya lebih kurang sama macam kembar tak seiras entri tadi..Cuma pinggan ni takde tanda macam pinggan bunga kangkung jingga tu..Mungkin pinggan ni mak tak bagi pinjam pada org kenduri kot..Gold ring pada pinggan ni sangat2 jelas kelihatan..Macam baru..




Close-up bunga kangkung jingga



Cop ditapak pinggan ni


2 comments:

kak ina kl said...

salam sarisam...kamu dah byk ye dpt collect bunga kangkung ni..akak dah kurang minat nak cari bunga ni..cari bunga yang lainlah pulak..

kalau ternampak kat rumah org barulah nak mintakk...

SariSam said...

Koleksi bunga kangkung Sari takde la byk mane..Collect sikit2 aja..